SERVICE CAMIOANE, REMORCI, SEMIREMORCI

De mai bine de 25 de ani serviciul DAF ITS reprezintă asistență service pentru incidentele care survin la vehiculele DAF oriunde s-ar afla acestea în Europa. De la defecțiuni pe traseu până la asistenta personala pe timpul transportului, serviciul ITS este partenerul dumneavoastră de drum.

ITS lucrează cu tehnicieni special pregătiți pentru intervenții de urgență la locul în care a avut loc incidentul. ITS asigură garanția plății și în consecință șoferul nu va trebui să poarte bani în numerar asupra sa, EVW Holding preluând formalitățile de decontare între firma beneficiară a serviciului și DAF Trucks N.V.

ITS asigură de asemenea asistentă în defecțiunile ce implică semiremorcile. ITS asigură serviciul de transport alternativ în cazul în care defecțiunea nu poate fi remediată la fața locului.

REPARAȚII ITS

Dacă aveți probleme în străinătate, trebuie doar să sunați 24 de ore din 24 de ore, 365 de zile din an la numărul: +31-(0)40-214 3000

TS asigură reparația sau service-ul de care aveți nevoie și asigură plată aferentă intervenției. Pentru aceasta, este extrem de important să contactați Dealer-ul local DAF. Având în vedere că ITS nu operează cu cărți de credit, Dealer-ul dumneavoastra local devine garantul plății. Nivelul garanției depinde de nivelul reparației ce trebuie executată. Experiența ne-a învățat că în afara programului de lucru obișnuit, este necesară pentru o diagnoză inițială sau o reparație temporară o plata de 700 €. ITS va emite factura Dealerului Dumneavoastră local, care va achita costurile corespunzătoare și pe care le va factura mai departe solicitantului intervenției în regim ITS.

Apelantul serviciul ITS este clientul care solicită intervenția. Prin urmare, responsabilitatea pentru calitatea și / sau costurile de reparație nu este nici a EVW Holding și nici a organizatiei ITS, ci a dealerului DAF care execută lucrarea și a clientului care semnează pentru recepția lucrării.

Serviciul ITS este intermediat de catre Dealerul EVW Holding și nu garantează prin asumarea eventualelor erori ale dealerilor din afara țării care efectuează reparațiile. Costurile intervențiilor în regim ITS urmând să fie suportate integral de catre cel ce apeleaza la acest serviciu, indiferent de eventualele reclamații ce s-ar putea ivi ulterior.

PIESELE DE SCHIMB VECHI

Dacă după reparație, doriți să luati piesele vechi cu Dvs., sunteți liberi să o faceți. Se recomandă să faceți fotografii cu piesele inlocuite. Luați însă în considerare faptul că, dacă piesele în cauză fac parte din programul de schimb DAF (piese recondiționate), Dealerul local va trebui să perceapă o taxa de depozitare. Dacă vehiculul Dvs este încă în garanție la momentul reparației, și insistați în a reține piesele vechi, Dealerul Dumneavoastra DAF nu va putea face solicitarea garanției in DAF Trucks.

REPARAȚII ITS ÎN GARANȚIE

În situația în care reparațiile ITS cad sub incidența condițiilor generale de garanție a DAF Trucks N.V, va trebui să faceți cunoscut faptul că doriti să apelați la condițiile de garanție atunci când luați legătura cu punctul de Service și va fi nevoie să faceți dovada valabilității garanției, la Dealerul DAF (Manualul de garanție Europeana cu toate reviziile făcute la zi conform prescripțiilor făcute de producător).

În situația în care Dealerul constată că această reparație este un caz de garanție, în concordanță cu condițiile de garanție în vigoare ale DAF Trucks, atunci Dealerul DAF va acoperi parte din costurile implicate de reparație în garanție și va emite factura doar pentru acele poziții care nu sunt acoperite de garanție.

Detalii amanunțite privitoare la costuri care intră sau nu sub incidenta termenilor de garanție, sunt cuprinse în Manualul de Garanție livrat odată cu vehiculul fiecărui client (ex. de excluderi: piese consumabile; diferența de tarif pentru manopera executată în afara timpului normal de lucru, Sâmbăta, Duminica sau sărbători legale; diagnoza DAVIE XD©, costuri telefonice, TAXI, etc.)

În cazul în care decizia asupra situației de garanție este luată la o dată ulterioară, este posibil să primiți o recalculație ca urmare a respingerii totale sau parțiale a reparației efectuate în perioada de garanție. Acesta este motivul pentru care o reparație în regim ITS necesită o garantare integrală a plații pentru reparația efectuată în garanție.

PROCEDURA DE RECLAMAȚIE ITS

Dacă, în urma unei reparații ITS, aceeasi defecțiune revine dupa o anumită perioadă de timp, vă solicitam să informați Dealerul DAF de care aparțineți de îndată ce defecțiunea reapare. Dealerul Dumneavoastră va lua masurile ce se impun pentru pornirea unei investigații în cel mai scurt timp posibil.

Dacă sunteți de parere că nu ați fost ajutat în mod corect, vă rugam să anunțați în cel mai scurt timp în scris Dealerul de care aparțineți. Dealerul va putea să transmită reclamația dumneavostră către DAF Trucks N.V. acesta urmând să investigheze cazul reclamat și să revină cu soluțiile corecte. Luarea în considerare de catre EVW Holding a reclamatiilor dumneavoastră, nu va exonerează, în calitate de beneficiar al reparațiilor, de plata facturii aferente intervenției în regim ITS.

Contact ITS Europa: +31-(0)40-214 3000