VEHICULE NOI

ȘASIURI

Osiile TATRA cu semi-axe oscilante, suspendate independent și sistem de blocare a diferențialului pe ax sunt dotări standard (pentru axul de antrenare).

Execuție osie:

  1. Fără reductoR, raport de reducție: 3,385
  2. Cu reductor, raport de reducție: 2,714/2,333 sau 3,385/2,333

Opțional, poate fi echipat cu un sistem central de umflare a pneurilor controlat de șofer (sunt necesare butuci și anvelope speciale).

SUSPENSIE OSIE FAȚĂ

Suflante de aer suplimentate cu sisteme telescopice de amortizare a șocurilor și stabilizator de torsiune. Sarcina max. 9 tone (8 tone pentru ansamblurile standard).

SUSPENSIE OSIE SPATE

Disponibilă fie cu arcuri lamelare, fie cu sistemul unic de suspensie combinat TATRA King FrameTM; sistemul de suspensie TATRA King FrameTM este o combinație de suflante și suspensii mecanice (arcuri elicoidale sau lamelare) și suspensii mecanice (arcuri elicoidale sau lamelare).

 PERFORMANȚĂ kW (k) CUPLU kM (Nm)
 MX265 265 (360)  1,775
 MX300 300 (408)  2,000
 MX340 340 (462)  2,300

ROȚI ȘI PNEURI

Variantă de bază (pentru sarcină osie față de 8 tone): anvelope 315/80 R22.5 (roți duble spate). Opțional: (pentru sarcină osie față de 9 tone): anvelope față 385/65 R22.5 și spate 315/80 R22.5 (roți duble spate); designul vehiculului permite, de asemenea, fixarea de roți disc cu un diametru 20“ și anvelope de până la 16.00 R20 (față) și 24 R21 (spate).

REZERVOARE

Variante din oțel sau aluminiu, cu o capacitate de 220–545 l; la motoarele Euro 4 sau Euro 5 se foloseşte rezervorul AdBlue cu o capacitate de 45 litri.