VEHICULE NOI

Isuzu este un lider mondial în producția de motoare diesel pentru vehicule comerciale, iar misiunea sa este de a proiecta motoare eficace și eficiente. De secole, motoarele Isuzu au fost folosite în întreaga lume pentru o varietate de scopuri: de la autoturisme la vehicule comerciale, de la mașini la sol la motoare diesel pentru nave de mari dimensiuni și de la lifturi industriale la unitățile electrice. Toată experiența este concentrată în construcția de noi motoare Isuzu. Turbocompresorul cu geometrie variabilă a fost complet reproiectat, dimensiunile sale fiind optimizate și eficiența generală a crescut. Pentru a oferi putere maximă, reciclarea gazelor de evacuare a fost complet reproiectată folosind un sistem de injecție dublă, în funcție de condițiile de utilizare a vehiculului. Pentru a creşte eficienţa, designul pistoanelor corespund noului proiect şi numărul de orificii pentru injectoarele motorului 4HK1 a fost mărit. De acum toate motoarele vor utiliza jicloare cu 8 orificii.

MOTOR 3.0L
4JJ1 120 CP – EURO5 b+
Capacitate motor: 2999 cm3
Putere maximă: 88 Kw (120 CP) / 2800 min-1
Cuplu maxim: 300 Nm / 1600-2800 min-1
Injecție directă, common rail, turbo intercooler

MOTOR 3.0L
4JJ1 150H CP– EURO VI
Capacitate motor: 2999 cm3
Putere maximă: 110 Kw (150 CP) / 2800 min-1
Cuplu maxim: 375 Nm / 1600-2800 min-1
Injecție directă, common rail, turbo intercooler

MOTOR 5.2L
4HK1 190 CP – EURO VI
Capacitate motor: 5193 cm3
Putere maximă: 140 Kw (190 CP) / 2600 min-1
Cuplu maxim: 510 Nm / 1600-2800 min-1
Injecție directă, common rail, turbo intercooler

FILTRU PARTICULE
Toate vehiculele Isuzu sunt echipate cu un filtru (DPD) de evacuare a pariculelor solide. Curăţarea filtrului este complet automată; dacă este necesar, filtrul poate fi curăţat manual cu ajutorul butonului corespunzător, cu conditia ca vehiculul să fie staționar.

EURO 5 b+
Versiuni echipate cu un nou tip de filtru DPD, care funcţionează în acelaşi mod ca şi modelul anterior, dar au o greutate mai mică şi nu necesită întreţinere.

EURO VI
Vehicule care respectă cerintele normei Euro VI, împreună cu filtrul DPD  și tehnologia SCR (Reducere catalitică selectivă), care utilizează soluţia de AdBlue® pentru a reduce emisiile de oxid de azot. Sistemul reglează automat cantitatea de AdBlue® injectat astfel încât consumul de AdBlue® să nu depăşească 2 % din consumul de carburant. Toate piesele SCR sunt răcite cu antigel şi după ce motorul este oprit, restul de soluţie AdBlue® se întoarce înapoi în rezervor. Isuzu oferă o gamă completă de vehicule Euro VI cu sistem SCR și o capacitate de încărcare de la 3,5 tone la 12 tone. Sistemul SCR este complet automat. Acesta necesită doar adăugarea soluţiei de AdBlue® atunci când computerul de bord vă semnalizează lucrul acesta. Vehicule echipate cu SCR au o mai mare eficienţă şi o cerință minimă de întreținere: schimbarea filtrului de AdBlue®  la fiecare 200.000 km.