VEHICULE NOI

În momentul în care urcați într-un camion din Seria N, veți descoperi ce ușor este să intri și să ieși. Mânerele lungi pe ușile largi care se deschid la 90° fac întregul proces mult mai puțin extenuant. Cu cât faceți mai multe opriri, cu atât veți aprecia mai mult această proiectare. Odată intrat în „biroul” dvs., certificat la standarde de siguranță în construcția cabinelor ECE-R29, veți observa că instrumentele necesare și comenzile au fost atent poziționate la îndemâna Dvs., iar vizibilitatea generală a fost maximizată (în special pentru direcția înainte). Accesul la informație este de asemenea important. În acest sens, Seria N a fost prevăzută cu protocolul CAN (Controller Area Network), pentru a permite o diagnosticare completă și ușoară a sistemului. La modelele Premium, sistemul este conectat la un afișaj multi-informațional (Multi-Information Display) care indică nivelul de consum carburanți, atenționează la depășirea vitezei legale permise, indică timpul de funcționare al motorului, reamintește intervalele de service, și multe altele.

Seria N este recomandată și datorită diversității gamei de aplicații: puteți alege între cabine single, basculante, crew, 4X4, diverse configurații de ampatamente și transmisii. Pentru a vă ușura o alegere cât mai informată, Isuzu a creat ISIS, un sistem electronic de selectare, lider în industrie, care vă va ajuta să alegeți camionul cel mai potrivit nevoilor Dvs.

DAVE. CREIERUL FIECĂRUI NOU ISUZU

Dotat cu un ecran touch de 6.2’’, DAVE (Digital Audio Visual Equipment) este creierul dinăuntrul fiecărei cabine de camion din noua Serie N. Absolut ticsită de design-uri și dispozitive inteligente, pregătită pentru dotări extra opționale, Seria N a fost specific concepută pentru a vă relaxa ziua de lucru. Porniți sistemul GPS* și veți fi condus pe ruta cea mai rapidă și sigură pentru gabaritul și înălțimea camionului dvs. Activați sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope (Tyre Pressure Monitor*) și veți fi alertați chiar la cele mai mici modificări în nivelul acesteia. Aveți cale lungă de bătut? Sistemul media DAVE vă permite să ascultați MP3-uri, să vizionați filme în timpul staționărilor, sau să prindeți radio digital de o claritate deosebită.

ȘOFERI, NU MAI E CAZUL SĂ STAȚI PE SCAUNUL DIN SPATE

Prin construcția sa, cabina Seriei N pune șoferul pe primul loc. Chiar de la prima vedere puteți observa generoasele spații de depozitare din partea de sus a cabinei, suporturile de pahar aflate la îndemâna Dvs., precum și celelalte dotări bine gândite.

Apucați schimbătorul de viteze de la cutia semi-automată (dotare standard la multe modele din Seria N – verificați în specificațiile tehnice!). Conduceți camionul ca și când ar avea transmisie automată, dar se comportă ca și una manuală, ușurându-vă astfel munca.

Deja, conducând, puteți remarca ce lin și silențios se poate dirija din cabină (suspensia din față a fost îmbunătățită, iar nivelul de izolație antifonică crescut cu decibeli întregi). Dacă doriți, puteți să vă conectați iPod-ul sau player-ul MP3 la unitatea cu touchscreen și să vă bucurați de experiența condusului. Că veni vorba, suspensia scaunului șoferului (dotare standard la toate modelele NPR și NQR, cu excepția celor prevăzute cu cabină Crew Cab și modelul NQR cu trapă de acces) vă face orice călătorie mai sigură și mai confortabilă.

AVEȚI OCHI ÎN FAȚĂ, LATERAL ȘI ÎN SPATE

Ca șofer profesionist, trebuie să fiți mereu pe fază. Acum, puteți savura o vizibilitate de aproape 360°. Operând printr-o unitate audio-vizuală digitală cu touchscreen și unghiuri de vizibilitate multiple, sistemul opțional de camere video* vă dă posibilitatea de a vedea tot ansamblul camionului (gata cu manevrele inutile în stațiile de încărcare!) De fapt, puteți instala camere video în patru poziții distincte, acoperind astfel părțile laterale și spatele. Toate afișate concomitent, beneficiind chiar și de funcție audio.* Puteți monta senzori de avertizare până și în partea superioară a carcasei camionului, pentru a fi siguri că nu ratați nimic.

MANEVRABILITATE UNICĂ

O cabină modernă ce permite mișcarea în spații înguste dar care își păstrează în același timp unghiul perfect de vizibilitate chiar în cazul celor mai dificile manevre.

Cabina Seriei N a fost special concepută pe calculator în scopul de a oferi șoferului cea mai bună protecție din clasa sa la accidente, precum și cele mai înalte performanțe. Design-ul a fost aprobat ca fiind conform normelor ECE-R29 – standard mondial de siguranță în construcția cabinelor. Cabina este consolidată cu bare laterale duble anti-intruziune, centuri de siguranță cu pretensionare și chiar airbag lateral pasager.

Aveți la dispoziție cele mai variate opțiuni de cabine de pe piață: Easy Cab și Comfort Cab - disponibile în varianta 1 sau 3 locuri și Crew Cab cu 6-7 locuri. Easy Cab a fost concepută pentru clienții care au nevoie de o cabină mai îngustă, cu manevrabilitate maximă în locuri înguste, și este disponibilă pentru modelele de până la 5 tone. Comfort Cab este mai lată și dotată cu accesorii ca oglinzi încălzite și ajustabile electric și airbag pentru pasageri. Pentru cei care care au nevoie să transporte mai mulți oameni spre muncă, Isuzu oferă modelul Crew Cab Easy pentru 6 persoane și Crew Cab Comfort pentru 7 persoane. Toate cabinele sunt concepute pentru a permite cea mai confortabilă urcare și coborâre

O CABINĂ SIGURĂ

Modelele NPR și NQR sunt dotate cu scaune șofer cu suspensie * iar modelele Premium au din fabrică transmisii semi-automate. Veți beneficia deci de o cabină mult mai confortabilă, din toate punctele de vedere.

 

Isuzu este un lider mondial în producția de motoare diesel pentru vehicule comerciale, iar misiunea sa este de a proiecta motoare eficace și eficiente. De secole, motoarele Isuzu au fost folosite în întreaga lume pentru o varietate de scopuri: de la autoturisme la vehicule comerciale, de la mașini la sol la motoare diesel pentru nave de mari dimensiuni și de la lifturi industriale la unitățile electrice. Toată experiența este concentrată în construcția de noi motoare Isuzu. Turbocompresorul cu geometrie variabilă a fost complet reproiectat, dimensiunile sale fiind optimizate și eficiența generală a crescut. Pentru a oferi putere maximă, reciclarea gazelor de evacuare a fost complet reproiectată folosind un sistem de injecție dublă, în funcție de condițiile de utilizare a vehiculului. Pentru a creşte eficienţa, designul pistoanelor corespund noului proiect şi numărul de orificii pentru injectoarele motorului 4HK1 a fost mărit. De acum toate motoarele vor utiliza jicloare cu 8 orificii.

MOTOR 3.0L
4JJ1 120 CP – EURO5 b+
Capacitate motor: 2999 cm3
Putere maximă: 88 Kw (120 CP) / 2800 min-1
Cuplu maxim: 300 Nm / 1600-2800 min-1
Injecție directă, common rail, turbo intercooler

MOTOR 3.0L
4JJ1 150H CP– EURO6
Capacitate motor: 2999 cm3
Putere maximă: 110 Kw (150 CP) / 2800 min-1
Cuplu maxim: 375 Nm / 1600-2800 min-1
Injecție directă, common rail, turbo intercooler

MOTOR 5.2L
4HK1 190 CP – EURO6
Capacitate motor: 5193 cm3
Putere maximă: 140 Kw (190 CP) / 2600 min-1
Cuplu maxim: 510 Nm / 1600-2800 min-1
Injecție directă, common rail, turbo intercooler

FILTRU PARTICULE
Toate vehiculele Isuzu sunt echipate cu un filtru (DPD) de evacuare a pariculelor solide. Curăţarea filtrului este complet automată; dacă este necesar, filtrul poate fi curăţat manual cu ajutorul butonului corespunzător, cu conditia ca vehiculul să fie staționar.

EURO 5 b+
Versiuni echipate cu un nou tip de filtru DPD, care funcţionează în acelaşi mod ca şi modelul anterior, dar au o greutate mai mică şi nu necesită întreţinere.

EURO 6
Vehicule care respectă cerintele normei Euro 6, împreună cu filtrul DPD  și tehnologia SCR (Reducere catalitică selectivă), care utilizează soluţia de AdBlue® pentru a reduce emisiile de oxid de azot. Sistemul reglează automat cantitatea de AdBlue® injectat astfel încât consumul de AdBlue® să nu depăşească 2 % din consumul de carburant. Toate piesele SCR sunt răcite cu antigel şi după ce motorul este oprit, restul de soluţie AdBlue® se întoarce înapoi în rezervor. Isuzu oferă o gamă completă de vehicule Euro 6 cu sistem SCR și o capacitate de încărcare de la 3,5 tone la 12 tone. Sistemul SCR este complet automat. Acesta necesită doar adăugarea soluţiei de AdBlue® atunci când computerul de bord vă semnalizează lucrul acesta. Vehicule echipate cu SCR au o mai mare eficienţă şi o cerință minimă de întreținere: schimbarea filtrului de AdBlue®  la fiecare 200.000 km.

 

SERIE MODEL MASA MAXIMĂ(kg) CAPACITATE MOTOR(cc) PUTERE MOTOR(cp) SPECIFICAȚII TEHNICE
L L35 EURO 5b+ 3,500 2.999 cc 120 cp
L L35 EURO 6 3,500 2.999 cc 150 cp
L LS35 EURo 5b+ 3,500 2.999 cc 120 cp
M M50 EURO 5b+ 5,500 2.999 cc 120 cp
M M50 EURO 6 5,500 2.999 cc 150 cp
N N35 EURO 5b+ 3,500 2.999 cc 120 cp
N N35 EURO 6 3,500 2.999 cc 150 cp
P P60 EURO 6 6,500 2.999 cc 150 cp
P P75 EURO 6 7,500 2.999 cc 150 cc


MANUAL TRANSMISSION
Common manual transmission, depending on the version - 5 and 6 gears. The gear ratio of the first stage is reduced to facilitate start in difficult conditions.

NEES II TRANSMISSION
It represents an advanced, long proven technology; it is ideal for use in heavy traffic, essential for vehicles whose operation implies frequent stopping and starting. Besides driving in automatic mode, the transmission allows selection of sequential driving by moving the lever to the right and using the required gearing.

NEES II, IDEAL ROBOTISED GEARBOX
Isuzu robotised gearbox combines reduced consumption of a manual transmission with a number of advantages of automatic gearbox: driving comfort, easy use, reduced wear of all components. At the acceleration phase of the vehicle the NEES transmission uses a hydraulic coupling. Thanks to this technology there is no wear of mechanical parts, resulting in a significant reduction in the cost of vehicle operation and this is a reason why it is popular with more and more customers.
NEES gearbox for vehicles with 3.0L engines are designed according to a new project: Euro 6 vehicles have a higher starting torque by 50%. All of these transmissions include an ECO button, which modulates the behaviour of the gearbox so that it supports the fuel economy. 1ST Button (1. Start) - in the case of compression, it shifts the first gear when starting the vehicle, allowing easy start off even on slopes with a large gradient. If a fault occurs, the system has a built-in emergency mode, which would still allow the running of the vehicle.



SIGURANTA PASIVĂ
SRS Airbag pasager (sisten de siguranță suplimentar) este echipament standard pentru toate modelele. Este activat după o coliziune frontală pentru a proteja şoferul.

SRS Airbag pasager - este echipament standard pentru Comfort Cab şi opțional pentru unele Easy Cab.

Centurile de siguranţă cu dispozitive de pre-încărcare - În caz de coliziune frontală de o anumită forţă, sistemul de tensionare a centurii își scurtează lungimea imediat, menţinând ocupantul ferm în scaun.

Protecţie pentru genunchi - structura este proiectată pentru a proteja genunchii pasagerului din faţă de accidentare.
Șasiu și cabină – garantează protecția maximă a pasagerilor.

• sistemul SRS Airbag nu va fi activat decât dacă forţa de şoc frontal atinge o anumită valoare specifică, sau dacă este un impact lateral, impact din spate, răsturnarea vehiculului şi coliziune după activare.
• sistemul SRS airbag este conceput pentru a suplimenta centurile de siguranţă şi nu asigură protecția maximă decât dacă şoferul sau pasagerul din faţă are centura de siguranță activată.

SIGURANȚA ACTIVĂ
Vizibilitate maximă garantată
•    Multireflector cu halogen
•    Luminile de zi pornite atunci când toate celelalte sunt oprite
•    Farurile de ceață față/spate sunt standard

Frâne pe disc: faţă şi spate - frânări puternice şi fiabile graţie auto-ventilării discului de frână cu diametru de până la 310 mm şi o grosime de până la 42 mm. Forma discului este optimizat pentru a facilita disiparea căldurii.

Sistem de frânare cu ABS şi EBD - Sistemul ABS împiedică blocarea roţilor în timpul frânării; EBD (Electronic Brake Distribution) modulează forţa de frânare în funcţie de încărcătură, prevenind blocarea roţilor în caz de pietriş sau teren alunecos.

ASR - traction control system - standard pe toate modelele, Sistemul ASR (Anti-Slip-Regulation) previne patinarea roţilor în cazul pornirii de pe surpafețe fără aderență. ASR utilizează sistemul ABS pentru a frâna roata, care se roteşte în gol și previne blocarea vehiculului pe suprafeţele cu aderență slabă cum ar fi precum noroi, zăpadă sau gheaţă. Sistemul electronic ASR este echivalentul electronic al unui diferenţial cu auto-blocare.

PAB - mai mare siguranţă chiar şi în frânarea cu noul sistrem PAB (Power Assistant Brake). În cazul unui comportament anormal al sistemului de frânare, pompă auxiliară controlată electronic și integrată în unitatea de control ABS, asigură o creştere a presiunii în sistemul de frânare furnizând putere maximă de oprire.

Control electronic de stabilitate ESC - standard pentru toate modelele. Sistemul ESC (Electronic Stability Control) asigură asigură trasa ideală în cazul pierderii cotrolului vehicului, subvirare, supravirare și răsturnare. Deşi sistemele ABS şi ESC ajuta şoferul şi cresc siguranţa, ele nu pot compensa conducerea iresponsabilă.

 



De-a lungul anilor, Isuzu a devenit o marcă recunoscută pe piaţă şi numele său aduce ideea de calitate în fiecare detaliu. Șasiul cu grinzi longitudinale are o secțiune transversală de tip C cu o înălţime de 216 mm şi o grosime de 6 mm. Este liderul în categoria sa în ceea ce privește puterea și sarcina, chiar după ani de funcţione intensă a vehiculului. Isuzu vă permite să transportați orice sarcină și vă asigură un nivel maxim de fiabilitate.



În cazul vehiculelor cu o capacitate de încărcare de 3,5 tone puteți alege între două tipuri de suspensie. Suspensie roată față solidă – suspensie concepută pentru vehicule comerciale ce asigură o stabilitate maximă de încărcare de pe osiile frontale. Suspensie independentă față.

Modelele Adaptor - În cazul modelelor cu o capacitate de încărcare de 3,5 tone, Isuzu oferă suspensie față cu ajutorul a două brațe triangulare. Ajustarea amortizorului și brațul inferior îmbunătățesc capacitatea de reacție a roților la diferite rugozități ale suprafeței drumului. Cel mai comună alegere a celor care folosesc vehiculul pentru cursele lungi și necesită